“Як я провів літні канікули” – 2

З часу публікації посту “Як я провів літні канікули” минуло три тижні. За цей час матеріал побив наші рекорди відвідуваності! Згідно статистики “ВордПресс” цей пост прочитали 180 разів! Сьогодні, 7 вересня, 64 користувачі побували на нашому блозі, і це найбільше за всю історію нашого блогу. Всього ж, з березня 2009 року сторіночку відвідали 4124 користувачі глобальної мережі. Сподіваємося, популяризація нашої веб-сторіночки в всесвітній павутині продовжуватиметься.

Іван Хреститель, здійснюючи своє служіння попередника Месії, сказав: “Він має рости, я ж маліти” (Івана 3:30). Такий принцип є прекрасним гаслом для будь-якої церкви, адже у кожній своїй діяльності ми маємо прославляти не власне ім’я, а ім’я Христа. Тому нехай саме Христос буде прославлений у всьому, що ми робимо.

Він має рости, я ж маліти.
Євангеліє від Івана 3:30

Залишити відповідь

