Ти – Сергій, я – Сергій…

Кілька років тому, в ті старі часи, коли я ще брав участь в русі Кемпус Крусейд, я поділився зі своїм другом Романом Дубінцем однією маленькою мрією.

Власне, це не була мрія, а скоріше трошки дитяче бажання – я хотів, щоб через мене увірували у Христа два Сергії. При чому не два конкретні Сергії, а якісь два хлопці з таким же іменем, як у мене. Ну, сказав я йому то і забув. А через пів року чи рік – тепер вже не згадати – я і Роман прийшли в гуртожиток Євангелію розповідати. І зайшли в кімнату, де жив наш спільний віруючий друг Ігор. Ігор був віруючий кілька років, проте на той час він не відвідував євангельської церкви. Ігор був хорошим хлопцем, розумним і приємним співрозмовником. З ним жило ще троє хлопців – 2 Сергії і Роман. Ну, розповіли ми їм Євангелію. Ще через пів року склалося так, що моя маленька біблійна групка при Біблійній Баптистській Церкві не мала де збиратися – і я спитав хлопців, чи можна збиратися в них в кімнаті. А до того ні Сергії ні Роман на мою групку не ходили. Так от, почав я вести цю групку з ними, і ті, хто ходили раніше – перестали, а “новими відвідувачами” стали 4 жителі кімнати 622. Спочатку я викладав тему за темою – Бог, Особа Ісуса Христа, Дух Святий, Слово Боже і т.д., а потім “розмішував” читанням Приповістей Соломона і Псалмів. Часто мою голову відвідувала думка, що групка моя нікому не потрібна, що результат нульовий, що ніхто там духовно не росте і таке інше. Коли настав “кризовий момент” я вирішив спитатися поради пресвітера церкви, яку відвідував на той час – Василя Мунька. Я очікував, що він скаже: “Сергію, ти недостатньо зрілий, щоб вести це служіння, щоб навчати Біблії інших” і  я з радістю все це залишу. Але не тут то було, як кажуть… Василь сказав щось неочікуване – що якщо групка вже є, то залишати справу не добре, а навпаки, треба вести далі. “Тим більше, що ти там навчаєш тем, що актуальні для студентів” – додав він, мабуть маючи на увагу тему “хабар та підкуп в Біблії”, яу я дійсно перед тим вивчав з хлопцями. Ну, раз питав поради – треба слухатися – я подумав і проподив далі групку без особливого ентузіазму. Неодноразово я намагався запросити хлопців до церкви, але справа далеко не пішла.

 

Біблійна групка, 10 лютого 2009 р.

 

Минулого року  я поцікавився життям одного з “гуртожицьких” Сергіїв. І що б Ви думали?! Сергій почав відвідувати служіння в центральній баптистській церкві Львова. Ну, причина була… скажімо не прямо повязана з духовними речами, але на служіння Сергій ходив регулярно. Недавно він написав мені листа через “в контакті”, попросивши матеріали, бо “лідер їхньої Біблійної групи захворів, а його [Сергія] попросили тимчасово проводити групу”. Моєму здивуванню не було меж, але матеріали я все ж таки вислав.

“Хліб свій пускай по воді, бо по багатьох днях знов знайдеш його.” (Еклезіаста 11:1). Мудре Слово Боже навчає нас служити там, де є нагода і не звертати увагу на обставини. Бог сильний щоб використати будь-яке зерно, а наша робота просто сіяти, довіривши діло Господу…

Ще одне свідчення про іншого Сергія. Сергій – єврей за національністю, відвідує служіння в одній з Київських синагог. Минулого року один з наших студентів коледжу запропонував Сергію взяти Новий Завіт. Той одразу відмовився. Сьогодні я мав зустріч з Сергієм. Випадково (а чи випадково?) я подумав що варто подарувати йому Євангеліє, що було якраз під руками – сучасний переклад Юрія Попченка. Трохи хвилюючись, я простягнув Євангелію Сергію і розхвалював “книжечку”. Мовляв, сучасний переклад, Юрій знає грецьку, іврит та кілька інших мов, вчився в Києві і Москві.

… Сергій Євангеліє взяв і сказав: “Дуже цікаво, дякую”.

Залишити відповідь

