Українська Євангельська Церква

Причастя в церкві

Цього року мені запропонували не тільки проповідувати в Українській Євангельській Церкві, а й вести т. зв. “розбір”. Кожну неділю я маю проводити вивчення Филип’ян вірш за віршем. Після мого розбору одна сестра поставила питання, чи можна втратити спасіння. Я відповів, що хочу ретельно підготуватися і відповісти.

Крім того, Олег, служитель церкви, попросив мене готувати на неділю для членів церкви матеріали з питаннями. Це має бути такий матеріал – з короткими тезами пройденого та питаннями, на які члени відповідатимуть вдома, роздумуючи над почутим в церкві.

Сергій Чепара

One thought on “Українська Євангельська Церква

Залишити відповідь

