Що діти пишуть до Бога

Сколе, 2006

Кілька років тому маленьким школярам запропонували написати листи Богу. Читайте і насолоджуйтеся.

Я Тебе, звичайно, люблю, але маму і тата більше. Це погано?
Зоя, 3 клас.

З якого моменту можна вважати людину дорослою? Коли вона не боїться уколів чи коли їй подобається Світланка?
Маpік, 3 кл.

Скажи, Господи, як я поводжуся серед людей?
Альоша, 1 кл.

Чому весною, коли увечері Ти включаєш на небі зірки і дмеш на Землю теплий вітер і навколо тихо-тихо, мені іноді хочеться плакати?
Наталя, 2 кл.

Як це: на все воля Божа?! І на літо, і на мамину хворобу, і на війну?
Маpат, 2 кл.

Гаразд, Христос страждав ради людей, а ради чого страждають люди?
Гpіша, 4 кл.

Чому люди спочатку закохуються, а потім тихо плачуть?
Андрій, 4 кл.

Чому Ти одним допомагаєш, а мені ні?
Алік, 2 кл.

А я є насправді?
Люба, 3 кл.

Як Ти думаєш, буде у нас нормальний світ чи ні?
Світланка, 3 кл.

Чи є у Космосу початок і кінець, права і ліва сторона, верх і низ?
Джон, 1 кл.

Як це, до того, коли ще нічого не було? Та щось же було?
Настя, 1 кл.

А в Біблії все правда?
Віка, 3 кл.

Ти добрий, але навіщо треба, щоб люди благали Тебе: зроби те, пошли це.
Наталочка, 4 кл.

Ти не знаєш, коли я стану великою, я буду хорошою дівчинкою чи ні?
Катя, 3 кл.

А не було з Тобою так: хтось Тобі симпатичний, але він не дивиться в Твою сторону?
Оля, 3 кл.

Скільки разів я помилятимуся в коханні? Три рази вже є.
Юра, 2 кл.

Слава Тобі жити не заважає?
Вася, 3 кл.

Господь, я Тобі вдячна за все, що Ти мені раніше робив. Та допоможи менітепер. Мого тата посадили ні за що у в’язницю, і тепер він вже сидить 8 місяців. Я постійно його чекаю. Якби у мене була можливість, то я б його звільнила. Я тебе дуже прошу, допоможи мені. Це найбільше прохання. Потім я турбувати Тебе ніколи не буду. Навіть якщо трапиться вмирати.
Іpа, 4 кл.

Я довго думала, що попросити у Тебе. Може, собаку? Потім вирішила, навіщо Тебе турбувати дурницями. Варто попросити щось дуже важливе. Так от, хочу, щобмама приходила з роботи завжди весела і добра.
Катя, 4кл.

Поправді кажу Вам:
Хто Божого царства не прийме,
немов те дитя, той у нього не ввійде.

Ісус Христос (Марка 10:15)

One thought on “Що діти пишуть до Бога

Залишити відповідь

