Василь Боєчко. Пастир Церкви Христової

Сергій ЧЕПАРА

Нещодавно познайомився з чудовою книгою, яка сильно торкнулася мене. Власне, книг я читав багато і різних – від маленьких “Мері Джонс і її Біблія” до великих Мілардів Еріксонів.

Але ця вже зараз для мене особлива. “Пастир Церкви Христової” Василя Боєчка – це своєрідний підручник по еклесіології, в якому широко і глибоко розглянута тема “Яким має бути пастор церкви і як йому поступати в церкві Божій”. Василь Михайлович – досвідчений служитель церкви Християн Віри Євангельської. Зараз він здійснює служіння старшого пресвітера (єпископа) церкви ХВЄ  “Воскресіння” , що на вул. Пекарській у Львові. Василь Михайлович має величезний досвід, оскільки є одним з старших служителів Всеукраїнського Союзу Церков ХВЄ.

Дуже добрим є те, що книга дуже практична. Автор не засипає читача богословськими схемами чи різними теоріями, кількість пояснень “як воно з грецької” також не велика. Багато речей, описаних Василем Михайловичем, або торкнулися мене, або перегукнулися з думками мого серця.

Зміст книги:
Ангел Церкви Христової.
Муж молитви і Слова Божого.
Вартовий на башті.
Син людський.
Домоправитель дому Божого.
Проповідник-євангелист.
Духовний авторитет.
Завжди святий.
Сім’я пастиря. 
Сповідь.
Зовнішня місія пастиря.
Непохитний у вірі.
Есхатологія церкви.
Практичне пастирське служіння.
Небезпеки для пастиря.
Пастир на межі поколінь та конфліктів.
Біблійний статус служіння пастирів.

Особливо цінним для мене було те, що Василь Михайлович наголошує на ролі служителя не лише як вчителя Біблії, а головно – порадника, наставника, духовного пастиря. Безперечно, ця книга буде корисною будь-якому служителю, незалежно від братства чи богословських поглядів. Наполегливо рекомендую!

2 thoughts on “Василь Боєчко. Пастир Церкви Христової

Залишити відповідь

