Свідчення

З самого дитинства в мене вже були деякі уявлення про Бога через мою православну сім’ю. Я часто молилася по вечорах, ходила в церкву по неділях, знала, що Христос помер за людей, але це ніяк не торкалося мене особисто, я не читала Біблію, не думала про вічне життя і стосунки з Ісусом. Для мене був Бог віддаленим і неприсутнім в моєму повсякденному житті. Велику роль відігравали ритуали в церкві, які жодним чином не пов’язані з Христом.
10 років тому я поступила в університет і в гуртожитку проводилися дискусійні групи, які я з радістю відвідувала. Як виявилося, що це організовував Кемпус (міжконфесійна організаця, метою якої було розказувати людям Євангеліє). Там зразу я найшла багато друзів, мені подобалося проводити час з цими людьми. В Кемпусі організовували різні проекти  і я мала багато можливостей чути про Бога. За рік часу я покаялася, зрозумівши роль Ісуса в моєму житті. На початку мені було дуже важко, бо моя сім’я віддалилася від мене через Бога, постійно мене переконуючи, що я на неправильному шляху. Але мої стосунки з Ісусом продовжували зміцнюватися і я була надзвичайно щаслива від того. Відтоді я живу з Богом і Бог живе в мені, постійно мене змінюючи. Було багато моментів, коли я не відчувала Бога поряд, але Він завжди був при мені, рано чи пізно я завжди це бачила. Я зрозуміла, що це було найважливіше рішення в моєму житті і я ні разу не пожаліла про це. Чим більше я наближаюся до Бога, тим більше він до мене і  все тоді на своїх місцях, серце наповнене радістю і любов’ю .

Наталя,
Мюнхен, Німеччина
На фото: Наталя з чоловіком Міхаелем

Залишити відповідь

