Символ віри ЛБЦ (українською мовою)

СИМВОЛ ВІРИ
(основні вчення віри)
Символ віри (завантажити)

Біблія

Ми віримо, що Біблія – це богонатхненне Слово Боже, в оригіналах якого нема помилок, і яке є головним авторитетом для життя та віри християнина.

Бог Отець
Ми віримо в Єдиного Бога, Творця Всесвіту, Який існує в Трьох Особах – Отець, Син і Святий Дух.

Бог Син
Ми віримо, що Ісус Христос – істинний Бог і Справжня Людина, і що Він (як Людина) був зачатий від Духа Святого й народжений дівою Марією. Він приніс Себе в Заступницьку Жертву за гріхи людей і вмер на хресті згідно з Писанням. Він тілесно воскрес із мертвих, вознісся на Небеса, де й сидить праворуч Отця як наш Первосвященик і Заступник.

Бог Дух Святий
Ми віримо, що Святий Дух – істинний Бог, служінням Якого є прославлення Господа Ісуса Христа й, у цьому віці, докір людині, відродження грішника, що увірував, і перебування в ньому, ведення, наставляння й зміцнення віруючого в житті та служінні Богові.

Людина
Ми віримо, що людина була створена за образом та подобою Божою, але впала у гріх і була відділена від Бога. Тільки завдяки особистій вірі в Ісуса Христа й духовному відродженню Духом Святим, людина може отримати спасіння і духовне життя.

Заступницька смерть Христа
Ми віримо, що тільки заступницька смерть Ісуса Христа і Його воскресіння дають можливість для виправдання й порятунку всіх, хто вірою прийме Ісуса Христа, народиться від Духа Святого й стане Божою дитиною.

Церква та її обряди
Ми віримо, що справжня церква складається із всіх людей, які увірували в Ісуса Христа і були духовно відроджені Духом Святим. Вони об’єднані в Тіло Христове, Главою якого є Сам Христос.

Ми віримо, що Водне Хрещення, Вечеря Господня та рукопокладення служителів – це обряди, які церква повинна виконувати в наш час. Проте ніякі обряди жодним чином не дають людині можливості спастися. Ми віримо, що Ісус Христос є Господом і Главою Церкви, і що кожна помісна церква, під керівництвом Христа, має право вирішувати й управляти власними справами.

Есхатологія (пророцтва про майбутнє)
Ми віримо, що Ісус Христос прийде до настання Тисячолітнього Царства, і що ця благословенна надія життєво важлива для особистого життя й служіння кожного віруючого, який буде суджений за вчинки і може отримати нагороди під час Судилища Христового.

Ми віримо, що мертві воскреснуть тілесно; віруючі – для вічного благословення й радості з Господом, а невіруючі – для осуду й вічного покарання.

13 травня 2009 року,
Львівська біблійна церква «Слово Боже»

Апостольський символ віри

Вірую в Бога Отця Всемогутнього, Творця неба і землі.

І в Ісуса Христа, Сина Його Єдинородного, нашого Господа, зачатого від Святого Духа, народженого від Діви Марії; Котрий страждав за Понтія Пилата, був розп’ятий, помер і був похований, зійшов у пекло, третього дня воскрес із мертвих, вознісся на Небеса, і сидить праворуч Бога, Отця всемогутнього, звідки Він прийде судити живих і мертвих.

Вірую в Духа Святого; святу Вселенську Церкву; в спільноту святих; прощення гріхів; воскресіння тіла та життя вічне. Амінь.

06 січня 2011 року,
Львівська біблійна церква «Слово Боже»

Інші вчення віри

Церква «Слово Боже» – незалежна євангельська фундаментально-диспенсаційна премілеаністська претрибуляційна громада віруючих християн. Основа віровчення церкви – непогрішимість оригінальних текстів Біблії та існування Бога в Трьох Особах – Бога Отця, Бога Сина та Бога Духа Святого. Церква вірить і навчає, що Бог особливим чином зберіг Своє Слово в копіях оригінальних манускриптів.

Ми розуміємо Євангеліє як благу звістку (добру новину) про те, що Ісус Христос, істинний і відвічний Син Божий, Господь і Спаситель, воплотився, тобто прийшов на цю землю у тілі звичайної людини, прожив повністю праведне життя, але добровільно помер на голгофському римському хресті за гріхи всіх людей у всьому світі і воскрес на третій день згідно Писання. Для отримання прощення гріхів і вічного життя людині необхідно і достатньо увірувати у Євангелію, тобто у справі свого особистого спасіння покласти надію саме на роботу Ісуса Христа, а не на власні діла, заслуги, молитви, релігійні традиції, пожертвування, приналежність до певної релігійної громади, конфесії. Бог закликає кожного віруючого прийняти водне хрещення, звершувати добрі діла, свідчити про свою віру, відвідувати богослужіння місцевої церкви, служити Богу і людям своїми дарами і талантами, уникати гріха, але всі ці діла жодним чином не є умовою на вічне спасіння.

Ми віримо, що Бог інколи вживає слово “спасіння” в значенні прогресуючого практичного освячення. В такому значенні наше спасіння від впливу гріха (освячення) дійсно залежить від наших думок, слів і діл. Ми віримо, що Дух Святий мотивує людину жити свято, зростаючи у пізнанні Бога, але таке святе життя можливе лише при співпраці людини з Богом.

Церква здійснює Водне Хрещення по вірі шляхом повного занурення у воду, але Водне Хрещення не умова для спасіння, а наказ Ісуса Христа для кожного, хто увірував. Водне Хрещення є зовнішнім свідченням церкві та світу про спасіння. Церква заперечує Водне Хрещення немовлят.

Щомісяця громада «Слово Боже» приймає Причастя, тобто Вечерю Господню, вважаючи її елементи символами тіла та крові Ісуса Христа.

Церква «Слово Боже» навчає, що схоплення Вселенської Церкви відбудеться перед початком семирічного періоду великої скорботи, який закінчиться другим приходом Ісуса Христа та встановленням Його тисячолітнього царювання на землі. Також вчення громади заперечує суперсессіонізм, наголошуючи на тому, що юдеї залишаються богообраним народом і відіграватимуть важливу роль в останні часи. Ізраїль і Церква – дві різні формації.

Зараз правління церкви «Слово Боже» має пресвітерський устрій, тобто влада належить одному пресвітеру (старійшині), який, згідно Біблії, виконує функції єпископа (наглядача) та пастора (пастуха). В майбутньому можливе пресвітеріансько-конгрегаційне управління, при якому влада в церкві розподілена між радою пресвітерів (старійшин) та конгрегацією (громадою). Церква є незалежною громадою, тобто жоден служитель іншої церкви не може мати владу над цією помісною церквою та її служителями.

Громада дотримується принципу відділення церкви від держави.

Церква «Слово Боже» зазвичай практикує експозиційні проповіді, тобто “вірш за віршем, розділ за розділом”, та тематичні.

Стосовно вибрання церква навчає як вибрання Церкви в цілому, так і індивідуального вибрання християнина до створення світу на підставі всезнання Бога. Церква заперечує безумовне вибрання. Церква навчає, що кожна людина – віруюча і невіруюча має вільну волю, проте невіруюча людина є рабом гріха і Сатани, а це значить, що її вільна воля сильно обмежена. Церква навчає загального необмеженого викуплення, тобто того, що Ісус Христос помер за всі гріхи всього світу, за віруючих і невіруючих. Робота Духа Святого може бути обмежена людиною, оскільки такі обмеження були задумом Творця при створенні людини.

Церква навчає вічній безпеці християнина. Кожна людина, що увірувала в Ісуса Христа, отримує прощення всіх гріхів, народження згори, індивідуальне примирення з Богом, здійснення відкуплення, усиновлення, зарахування праведності, умилостивлення, з’єднання з вселенським Тілом Христа. Поведінка християнина жодним чином не може змінити жоден з аспектів спасіння. Церква також вірить, що спасіння в Біблії розглядається в чотирьох значеннях – як фізичне врятування, позиційне в момент увірування, прогресуюче освячення та вічне перебування з Господом на Небесах. Церква також навчає, що на підставі Біблії християнин може і повинен мати впевненість у спасінні.

Церква навчає основ диспенсаціоналізму – прогресуючому одкровенню, історико-граматичному тлумаченню Писання, розрізненню Ізраїлю та Церкви, існуванню не менше 3-ох диспенсацій – епох, в кожній з яких Бог давав певне одкровення і певні вимоги людству. Божа слава – найвища і головна ціль у всесвіті у всіх епохах, а спасіння всіх грішників є Божою ціллю в межах цієї головної цілі.

Церква навчає, що субота – це знамення між Богом та Ізраїлем, що Церква вільна від виконання цієї постанови, як і всього Закону Мойсеєвого. Кожен християнин має свободу у святкуванні неділі або іншого дня.

Церква навчає, що Хрещення Духом Святим відбувається миттєво і одноразово в мить спасіння, а наповнення Духом Святим – багаторазово і залежить від життя християнина. Церква заперечує, що дар говоріння іншими мовами є ознакою Хрещення Духом Святим. Церква навчає, що злий дух не може поселитися в тіло християнина.

Церква дотримується позиції, що жінка не може бути пресвітером церкви і не може навчати чоловіків.

Церква навчає, що покривання жінкою голови є культурною особливістю церкви в Коринті, проте кожна сучасна церква може слідувати власному розумінню цього питання, а кожен християнин, член цієї церкви, повинен з повагою та прийняттям ставитися до розуміння цього питання в його церкві.

Церква вірить і навчає, що сім’я – це Божий інститут. Згідно Божому задуму жінка повинна коритися своєму чоловікові, як Господу, поважати і любити його, чоловік повинен любити свою дружину, як Христос полюбив Церкву, і як власне тіло, дбати про неї, а також не бути суворим (до неї).

Церква заперечує, що фінансовий успіх і фізичне здоров’я є показником благочестивого богоугодного життя. Церква вірить, що Бог може дисциплінувати християнина через фінанси, хвороби та іншими методами, проте бідність і хвороби не завжди викликані гріхом.

Церква навчає, що Бог заборонив християнам вступати в шлюб з нехристиянами.

Церква навчає, що евтаназія (дії з припинення життя людини), аборт (штучне переривання вагітності із знищенням плоду) та одностатевий шлюб є гріхом у Божих очах.

11 грудня 2011 року,
Львівська біблійна церква «Слово Боже»


Advertisements

One thought on “Символ віри ЛБЦ (українською мовою)

Коментарі закрито